Mini projektas "Sveiki! Esame kartu." 

rugsėjo 6 d.

Dalyvavo 65 mokiniai. Tikslas – mokinių tarpusavio santykių stiprinimas ir mokymasis išsikelti tikslą. Vaikai gamino saulutes draugams, kurios sušildo ir suteikia gerų emocijų. Po to aptarė ką veiks per šiuos mokslo metus, susipažino su svarbiausiomis valandėlių temomis. Kiekvienai temai mokėsi išsikelti tikslus, juos pateikė „minčių lietumi“, atrinko svarbiausius, išmoko girdėti draugus, smagiai jautėsi, nes buvo išgirsti patys.


Projektinė veikla - edukacija  "Grikio kelias"

rugsėjo 11 d.

Dalyvavo 57 mokiniai. Tikslas -  savidrausmės, pagarbos sau ir kitiems, bendravimo ir bendradarbiavimo ugdymas. Progimnazijoje svečiavosi tautodailininkė L. Saviščevienė. Drauge su ja vaikai „keliavo“ Grikio keliu. Gamino, ragavo, piešė, patyrė daug smagių emocijų, mokėsi  puoselėti tradicijas, darniai sutarti su tėveliais ir seneliais.

Projekte dalyvavo ir mokinių tėvai.


Mini projektas "Aš galiu?"

rugsėjo 20 d.

 Dalyvavo 63 mokiniai. Tikslas – mokytis pasitikėti savimi, drąsiau priimti sprendimus. Veiklos vyko trimis etapais. 1-oji „Ar galiu?“. 2-oji „Aš galiu-abejoju.“ 3-„Aš galiu!“ Mokiniai atliko įvairias užduotis ir situacijas, kurios pareikalavo asmeninės patirties, buvo baimės, kad nepavyks, tačiau draugų padrąsinimai leido tapti drąsesniais, atsirado pasitikėjimas savimi ir darbo rezultatas su žodžiu „Valio!“


Mini projektas "Rudenėlio taku"

rugsėjo 26 d.

Dalyvavo 64 mokiniai ir tėvai.

Veiklų tikslas - mokytis savitvardos, atsakingumo, pagarbos šeimai ir tarpusavio santykių stiprinimas.

Drauge su tėveliais mokiniai gamino daržovių salotas ir virė vaistažolių arbatą. Ruošė vaisių stalą. Iš vaikų surinktų rudeninių lapų ruošė RUDENS MADAS. Visos veiklos reikalavo darnos, supratimo ir tolerancijos vieni kitiems. Smagu, kai vaikai buvo įvertinti skaniomis boružėlėmis.


"Mano vertybės" 

spalio 4 d.

 

Tikslas – išsiaiškinti kokias žmogaus savybes mokiniai labiausiai vertina, kokios padeda tinkamai bendrauti tarpusavyje. Atlikus tyrimą, paaiškėjo, kad vaikai vertina linksmą, padedantį, stiprų, drąsų žmogų. Žaidėme vaidmenų žaidimus, padarėme išvadą, kad baisiausia būti atstumtam. Gaminome ir rašėme „Gerumo obuoliukus“ kitų klasių mokiniams su palinkėjimais.

 

"Sportas. Drauge smagu!"

spalio 11 d.

 

Tikslas -  gebėti priimti tinkamą sprendimą, ugdytis savitvardą, atsakomybę, bendravimą tarpusavyje. Surengėme estafečių varžybas. Vėliau mažesnieji patyrė gerų emocijų žaisdami kirstuką, o vyresnieji tarpusavyje varžėsi teniso rungtyse.

 

Veiklas padėjo organizuoti kūno kultūros mokytojas Aurimas.

 

"Išbandome save"

spalio 18 d.

 

Tikslas – ugdytis socialinį sąmoningumą, bendravimą tarpusavyje, savimonę, mokytis tinkamai spręsti problemas. Buvo surengtos komandinės bokštų statymo varžybos, kurios reikalavo tarpusavio susiklausymo ir darnos. 1 ir 2 klasių mokiniai lankėsi miestelio bibliotekoje, kur surengė mįslių konkursą. Veiklos suteikė progą išbandyti savo protą ir jėgas drauge tariantis ir laimint.

 

"Mano portretas" 

spalio 25 d.

 

Veiklų tikslas - mokytis nepasiduoti neigiamoms įtakoms, atsakingumo, pagarbos šeimai ir tarpusavio santykių stiprinimas. Visų klasių mokiniai dalinosi į grupes, nusistatę tam tikrus kriterijus, pynė lapų vainikus, juos dovanojo draugui įvardindami už ką. Buvo išsakytos savybės, kurias vaikai vienas kitame vertina. Smagu buvo žaisti futbolą, kuris parodė, kokie mes esame. Žaisdami kūrėme savo „emocijų portretą“.

 

Veiklose dalyvavo mokytojas Aurimas ir mokinių tėveliai.

 


Lapkričio  5 - 9 d.

projektas

"Sveikai maitintis, sveikai gyventi"

Veiklų tikslas - mokytis tinkamai bendrauti, stiprinti vaikų ir tėvų santykius, propoguoti sveiką gyvenseną, sportą, pagalbos kitam supratimą. Veiklų metu surengėme linksmųjų daržovių estafetes. Rungtyniavome bulvių sodinimo, moliūgo nešimo rungtyse. Estafetes padėjo surengti kūno kultūros mokytojas Aurimas. Po to mokėmės dekoruoti servėtėles štampuodami, skanavome žolelių arbatos. Mokinių mamytės drauge su vaikais gamino, ruošė sveikuoliškus valgius, surengėme pradinukų SVEIKO MAISTO VAIŠES. Vaišinome vieni kitus, pristatėme valgius.

Mokiniai  jautėsi smagiai, patyrė labai geras emocijas.

 


12-16 d. "Teigiamų žodžių galia"

Tikslas - ugdyti supratimą, kad žodis gyvenime labai svarbus, mokytis mandagiai, pagarbiai, kultūringai bendrauti su visais mokyklos bendruomenės nariais bei namuose. Pirmokai ir antrokai rašė ir išdailino gražius žodžius, jais papuošė mokyklos erdves, trečiokai gamino gerų žodžių debesėlius, kurių reikia kasdien mums visiems - jais papuošė foje, ketvirtokai aplankė Kapčiamiesčio senelių namų senjorus. Jiems nuvežė savo padarytų dovanėlių, su jais pabendravo ir juos pradžiugino. Kelionę padėjo organizuoti Brigitos mamytė.


 "Žmonės mokykloje"  19-23 d.

 tikslas - telkti mokyklos bendruomenę, geriau pažinti, suprasti vieni kitus, ugdytis pagarbą, atjautą, empatiją. Darant gerus darbus pajausti ir patirti gerų emocijų.


" Žaislų terapija " (11.26 - 30 d.)

tikslas - žaidžiant patirti gerų emocijų, mokytis pasitikėjimo savimi pristatant  žaislą, ugdytis bendravimo tarpusavyje pozityvą.


Gruodžio:

4-8 d. "Kalėdinio žaisliuko paslaptis"

Tikslas – stiprinti tarpusavio santykius, mokytis susitvardyti ir pagelbėti kitiems, patirti gerų emocijų.

Veiklos vyko kraštotyros muziejuje, vaikai aplankė  darbų parodą, po to patys dalyvavo edukacijoje -  mokėsi gaminti kalėdinius žaisliukus eglutei. Jiems talkino parodos kuratorė Marija Misevičienė. Mokiniai žaisliukais papuošė progimnazijos eglutę, patyrė gerų emocijų.

 

11-15 d. "Gerumas mus vienija"

             Tikslas – mokytis dalytis, ugdytis dėkingumą šeimai ir klasės draugams, patirti dalijimosi džiaugsmą.

 

1 ir 2 klasių mokiniai gamino eglutes iš antrinių žaliavų. Sukūrė kompozicijas I-ojo aukšti fojė. 3 ir 4 klasių – gamino Kalėdinius nykštukus, kurie papuošė miestelio eglučių parką. Vėliau pagamino atvirukus savo šeimos nariams. Vaikų darbais pasidžiaugė seniūnas A. Krancevičius ir visa mokyklos bendruomenė.

 

18 -21 d. "Kalėdų belaukiant"

Tikslas - patirti bendrumo jausmą, pajausti gerumo, dalijimosi, pagalbos kitam dvasią, ugdyti pagarbą vertybėms, kurios ugdo savimonę, savivoką ir toleranciją.  Mokytis drąsos, pasitikėjimo savimi, atsakomybės ir gebėti priimti tinkamus sprendimus. Buvo surengtos kalėdinės sportinės estafetės, kuriose vaikai smagiai varžėsi ir gavo saldžių prizų. Pagamino gražių snaigių, kuriomis išpuošė koridorius. Lankėsi miestelio bibliotekoje, kur skaitė, analizavo ir pristatė Anderseno pasakas, jų veikėjus ir poelgius.

 

 


SAUSIS: 

Mini projektas „Istorijos labirintuose“  2019-01-7,10,11

Tikslas - ugdytis savimonę, atsakomybę ir drąsą.

Veiklų metu su mokytoju Aurimu organizavome sportinių estafečių valandą, kurios metu pagerbėme Laisvės gynėjus. Vėliau Kraštotyros muziejuje dalyvavome edukacijose, kurių metu susipažinome su savanorių daiktais, dokumentais, išgirdome tų daiktų istorijas. Skaitėme E. Kuckailio knygos "Dzūkijos smėlynai" ištraukas ir jas aptarėme. Žiūrėjome filmą "Dzūkijos didvyriai". Vaikai patyrė ir išgyveno gerų emocijų.

iniMini projektas „Muzika tavyje“   2019-01-21,23.25

Tikslas - ugdytis pasitikėjimą savimi, mokytis susitarti ir sutarti su draugais, priimti kito nuomonę.

Veiklų metu klausėmės kanklių muzikos, susipažinome su šiuo instrumentu, bandėme patys kankliuoti.

Po to muziejuje dalyvavome edukacijoje, kurią vedė muzikologas Remigijus Rančys. Turėjome puikią progą susipažinti su būgnais, skudučiais, fuga, klavesinu. Patys grojome, išgirdome instrumentų atsiradimo istorijas. Muzikuodami supratome, kad visada ir visose veiklose reikalinga kantrybė, pasitikėjimas kitu, savitvarda. patyrėme daug gerų emocijų, įgijome naujos patirties.

 Mini projektas „Žodis – išraiškingai ir meniškai“ (26)

 2019-01-28,30,31

Tikslas - ugdyti pasitikėjimą savimi, mokytis suprasti kalbos ir aplinkos meninę vertę, mokytis pagarbos aplinkiniams.

Veiklos vyko mokyklos bibliotekoje, kur susipažinome su knygų įvairove, rašytojais ir jų gyvenimu. rinkome skaitomiausią knygą. Vėliau rinkome ir piešėme gražius žodžius, dekoravome raides, surengėme darbų parodą progimnazijos bendruomenei. Mažesnieji mūsų draugai deklamavo eilėraščius, kuriuos atrinko drauge su mamytėmis ir dainavo apie gimtinę. Buvo smagu, džiaugėmės vieni kitų darbeliais.

 


VASARIS:

 

 Džiaugsmas - žiema!  I savaitę

Tikslas – stiprinti sveikatą ir tarpusavio santykius, mokytis dalytis ir priimti tinkamus sprendimus. Veiklas vykdėme Leipalingio parke. 1-2 klasių vaikai varžėsi bėgimo-slalomo ir gniūžčių darymo varžybose. 3 – 4 klasių mokiniai lenktyniavo, kas pagamins daugiau sniego gniūžčių ir atliko  orientavimosi vietovėje užduotis. Visi piešė paskutinius žiemos ženklus ir diskutavo su slaugytoja Edita apie sveikatos saugojimą. Žiemos pramogos suteikė puikių įspūdžių.

 

"Mano Tėvynė - Lietuva"   II savaitę

Tikslas – ugdytis savimonę, atsakomybę, pagarbą tradicijoms ir šeimai, pasitikėjimą savimi. 1-2 klasių mokiniai gamino trispalvius paukštelius, juos dekoravo. 3-4 klasių – dekoravo mokyklos erdves raidėmis ir dailės darbais apie Lietuvą, rinko infomaciją apie šalies prezidentus ir žymius žmones, surengė darbų pristatymą. Vėliau visų klasių mokiniai surengė dainų apie Lietuvą konkursą, gavo apdovanojimų, jais džiaugėsi tėveliai. Vaikams tai suteikė džiaugsmo.

 

"Cukraus pasaka"   IV savaitę

Tikslas – mokytis tinkamo tarpusavio bendravimo, problemų sprendimo, pagalbos kitiems, savitvardos.

 

Mokiniai iš cukraus statė miniatiūrinius Lietuvos architektūros statinius: gotikinį Napoleono namą, renesansinę Dailininko vilą. Namukai „maži, bet dideli“. Vaikai stebėjo, kaip yra verdama cukraus siena, stogas ar net... pasaka, išgirdo „Cukraus namuko“ istoriją, apipintą legendomis ir sakmėmis, susipažino su Lietuvos kultūros paveldu, Lietuvos cukraus pramonės šaka, išbandė netradicinę kūrybos priemonę – cukrų, išmoko klausytis ir pajausti, ką byloja šimtamečiai statiniai.  Sukūrė netikėtą rezultatą,  nustebo, įsiklausė, noriai kūrė ir šypsojosi bei išgyveno puikių emocijų.

 


  KOVAS -  mini projektai:

 

  "Pavasario ženklai"   4,5 d.  ( 30)

„Paukščiai sugrįžta“     19, 20 d. (31)

 "Karaliaus Mindaugo laikų Lietuva"     26,27 d. (32)

 


Balandis: mini projektai

Švyturiai. Kultūros sujungti prie Baltijos stalo   (9,10 d.) - 33

Tikslas – mokytis socialinio sąmoningumo, kultūringo bendravimo, atsakomybės, savidrausmės.

Veiklų metu mokiniai susipažino su valstybėmis, esančiomis prie Baltijos jūros. „Nagrinėjo“ jų susidarymo istoriją, atliko praktines užduotis jūreivystės ir stalo tema, braižė žemėlapius, drauge su edukatoriais keliavo su žymiais muzikais, dailininkais ir vaikų rašytojais iš Latvijos, Rusijos, Suomijos ir Estijos. Kurdami savo pasirinktos šalies žemėlapį, piešė Švyturius, kuriais galima pasikliauti ir pasitikėti (tikrus draugus), patyrė puikių emocijų ir įspūdžių.


Svečiuose  Velykė   (16, 17 d.) - 34

Tikslas – ugdytis bendravimo įgūdžius, atsakomybę, pagarbą tradicijoms ir šeimai, pasitikėjimą savimi bei drąsą. 1-2 klasių mokiniai miestelio bibliotekoje iliustravo Velykų Kiškio knygeles, surengė darbų parodą. 3-4 klasių mokiniai gamino Velykų dekoracijas, jomis papuošė mokyklos erdves. Kraštotyros muziejuje visi dalyvavo protmūšyje „Velykų belaukiant“, kur varžėsi ir parodė savo žinias apie Velykų tradicijas.Vėliau drauge su mamytėmis gamino Velykų valgius ir jais vaišinosi. Visiems buvo labai smagu.


GEGUŽĖS MĖNUO

Pavasario linksmybės" (35)

"Laikas kartu - mūsų draugystei" (36)